Dragon Age: Origins - Oyun

30 Mayıs 2010 Pazar

Dragon Age: Origins

Dragon Age: Origins ekran görüntüsü

Baldur's Gate Elektronik Boutique darmadağın raflardan koparıp sıkıca göğsüme yapıştı. Babamı evine her hafta sonu ziyaret Ben Deniz Swords ve barış geri görevimi kolaylaşan sadece onun cayır cayır yanan hızlı 233 MHz PC yararlanmak için aşağıdaki birkaç ay geçirdim. modern güne Hızlı ileri ve ben yardım edemem ama benim monolitik iBuyPower Oyun PC içine Dragon Age DVD slip önce tereddüt.

Başlık My tek gerçek poz Microsoft'un aşırı kalabalık E3 basın toplantısında bir Marilyn Manson-infüzyon römork vardı; aklımda öncesi işgal uyku eksikliği ve overpriced kongre börek benim mide reddetmesi gerçekleşti. fantasy RPG sıkıca inanılmaz geeky çocukluk (Ben bir zamanlar sahip isterseniz benim değerli, okumak ve yeniden resmi Baldur's Gate 2 okuyun: Shadow's Amn roman in, Bhaal aşkına) orada oyulmuş's BioWare's olağanüstü destansı çizgi ile yadsınamaz olduğunu , aklımı, Dragon Age en azından: Origins bol kadar yaşaması gerekiyordu. Ama Dragon Age çok aracılığıyla oynadıktan sonra, belli ki BioWare tekrar RPG altın vuran's. Bu fantastik bir başlık, kişinin o yaşamlarını daha yukarı inanılmaz yüksek bar, şirketin zaten sadece kendisi için belirlenen, ancak bir bütün olarak tarz için.
Dragon Age: Origins başlar birçok tipik Batı rol deneyimleri olduğu gibi: benzersiz bir oyuncu avatar oluşturulması ile. Bu düzenli olarak birkaç önceden ayarlanmış bir karakter aracılığıyla lanetleme oluşacak durumlarda, bir renk paleti seçip birkaç nitelik ve beceri puan ile tüm yuvarlama şablonlar, Dragon Age için de bir kökeni seçerek daha kişisel bir yaklaşım almak oyuncular sorar senin karakter. Tabii, hepimiz: Eğer, bir yetiştirme pick önce birkaç bonus ikramiyesiz metin ve atlama ne olursa olsun benim arka plan açılmak istiyorsunuz aynı işlemi sağ içine bağlı olsun yaptık? Pek değil. Bir şehirde elf ve çevik ayakkabı içine benim ilk playthrough için Stepping Yakında vahşeti, yoksulluk ve ayrımcılık benim sivri kulaklı kahramanı günlük katlanmak zorunda kaldı tanıtıldı. İki saat sonra, ben, yakın arkadaşları yapmış, sevdiklerini kaybetmiş olanlar ikinci sınıf vatandaş gibi benim gibi muamele cesaret edemez ve despot yönetimine karşı intikam sözü verdi. Sadece ben Duncan Grey müdürleri tarafından yaklaştı ve Darkspawn yıkım karşı savaşa katılmak istedi o beni şafak yaptı: oyun bile henüz başlamamıştı oldu! o kendi izleyici çeker geldiğinde BioWare giderleri tutucu bilinen hiç bir benzersiz ve irfan düşündürücü ve Dragon Age istisna değildir.

Dragon Age: Origins

Ferelden yaşayan, krallık kendi ayrı vatandaşlarının, gümrük, dinler ve efsaneler dolu nefes alıyor. aynı "kılıç, ejderha ve zindanlarda paylaşabilir bile" çok fantastik maceralar, Dragon Age: Origins dışında kitlelerden kendi benzersiz karakter tanımlama ortamları ile tamamen benzersiz bir deneyim olarak hemen hemen her fırsatta kendini ayarlar bilinen yüzey. Orzammar in harika Cüce şehre Lothering savaş parçalanmış sığınak, ben sürekli şaşırmış dikkat tarafından oyunun etkileyici mimarlık ve tasarım detay götürüldü. o rahat bir barda, sahne her paçavra gotik kuleler veya ticaret hikayeler yayılan aracılığıyla trekking olsun oyunun inanılmaz zengin dünyaya, özellikle de size oyun boyunca ilerleme sen nasıl böyle bir etki yapabilir verilen katkıda bulunur.
Dragon Age: Origins sert türün hayranları için alışık olmak gerekir tipik bir RPG arayüzü sahiptir. Oyunun toplu bir üçüncü kişi sokak görünümü Eski Cumhuriyet Şövalyeleri benzer dan oynanır, ama oyuncular da seçenek her zaman daha geleneksel havai görüntülemek için çekmek için verilmiştir. Savaş, Dragon Age of büyükçe bir bölümünü oluşturan oyuncular olacak at parti her üyesi, mikro-her biri, büyüler ve meraklıları için özel saldırıları atayarak savaşçı yönetmek dan atlayabilmesidir sıra tabanlı olaydır. duraklatmak için seçenek savaşlar, harita ve daha iyi arsa dışında bir strateji basit ama çok değerli yetenek ve oyuncuları partinin yıldız AI için angajman çeşitli kurallar kurmanızı sağlar oyunun Taktikler seçenekleri, hatta daha etkili sayesinde döndürün. Kamera biraz darmadağın aşağı daha heyecanlı savaşlar sırasında alabilir ve oyunun ödüllendirici ile birleştiğinde, ama zaman zaman sinir bozucu zorluk sivri, ben inanılmaz kadar ilgi olarak (elvenly?) Her minör faktör ve görülmesi mümkün olan insanca ödemek için önemli bulundu benim sayısız çatışmalar. zaman zaman haksız üzerinde karşılaştığında yapabilirsiniz sınır iken, sadece çok daha zaman işten çıkarmak veya bir oyun nefis acımasız bitirenler ile bir düşman içini temizlemek sevindirici senin zaferler yapar.

Nerdeyse Dragon Age: Origins neler sunabileceği yüzeyinde çizik gibiyim Re-ne burada yazdım okuma, dürüstçe, hissediyorum ve bir bakıma, ben memnunum çok fazla uzağa veremiyoruz üzereyim . Dragon Age başından sonuna kadar muhteşem bir deneyim olduğunu ve seçimlerin çok büyük miktarda yapmak ile, şehirler, zindanlar, NPCs ile bulmak için hazine etkileşime tarama, araştırıyor tamamlamak ve master için el sanatları ziyaret etmek için, ben çok emin hissediyorum Bu Dragon Age: Origins, bir şüphe olmadan söyleyerek, bir benim Infinity Engine günlerinden beri yaşadığınız en eğlenceli ve sürükleyici RPG deneyim. BioWare ve emin fantezi ve macera taraftar dünyada ile rezonansa etmek unutulmaz bir fantezi dünyasına Dragon Age ile muhteşem bir yolculuk hazırlanmış bulunmaktadır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

---


blog directoryMadeInTurkiye.Net | Toplist